MOL csapat Kajak Blog

Kozák Danuta: Furcsa, hogy én már 2014-ben vagyok, de még 2013-ért díjaznak

2013.12.23. 19:15 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

kozak_valogato2_2013.jpgAz elmúlt évtizedekhez hasonlóan idén is szavaztak a hazai sportszövetségek, hogy saját sportágukban ki lett az év legjobbja. A kajakosoknál – a várakozásoknak megfelelően – Kozák Danuta lett a legjobb, aki így megvédte tavalyi elsőségét, összesen harmadszor lett szakága legjobbja.

Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen az UTE kajakosa a Montemor o Velho-ban megrendezett Európa-bajnokságon egy arany és egy ezüstérmet szerzett, míg a duisburgi világbajnokságot három aranyéremmel zárta. Az olimpiai sportágak tekintetében pedig – valamennyi sportágat idevéve – a legeredményesebb magyar sportoló volt.

„Nagyon jó érzés, hogy elismerik a munkámat, de igazából nem foglalkozom vele, mert a napjaim legnagyobb részét az edzések teszi ki. Én az a típus vagyok, aki szeretek a versenypályán megküzdeni a díjaimért, az elismeréseimért. Számomra kicsit furcsa, hogy utólag díjazzák a teljesítményemet. Miközben én már azért edzek, hogy jövőre is jól teljesíthessek, mondhatni már 2014-ben vagyok, még 2013-ért díjaznak” – mondta a nyolcszoros világbajnok.

Danuta elárulta, az év végéhez közeledve rengeteg meghívást kap, azonban ezeket sokszor vissza kell utasítania, mert ha valamennyire elmenne, azok sokszor az edzések rovására mennének. Ugyanakkor valamennyi visszautasításnál őszintén elmondja az okokat, nem szokott kertelni.

Természetesen karácsonykor kicsit visszavesz a munkából, de mint elmondta az ajándékvásárlással már jól áll. „A szentestét a szüleimnél töltjük, ilyenkor ők látnak vendégül. Én inkább sütni szoktam, csináltam már bejglit is, de ha azt nem, akkor is minden évben sütök valami finomat” – mondta Danuta, akiről köztudott, hogy szeret kísérletezgetni a konyhában.

Danuta elmondta, szótárgépet kért karácsonyra, hogy minél jobban megtanulhasson angolul. Azt még nem tudja, hogy hol köszönti az újévet, de annyit elárult, nem is nagyon szervezi, hagyja hagy folyjanak az események, Nagyon jól tudja magát érezni otthon is, de ha barátai elhívják valahova, oda is szívesen megy.

„A téli felkészülésben a reggel a legnehezebb, hiszen felkelni a legrosszabb a párás hideg időben. Ha ezen túl vagyok, utána már élvezem az edzéseket, melyek mostanság elsősorban futásból és úszásból állnak” – mondta Danuta, aki az egész telet itthon tölti és talán csak tavasszal lesz lehetősége, hogy melegebb éghajlatra – egészen pontosan Portugáliába – menjen edzőtáborozni.  

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr55705812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása