MOL csapat Kajak Blog

Kovács Katalin:Amikor jött a jó idő, nagyon kívánkoztam a vízre

2014.03.10. 10:34 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

kovacskatalin_vagott_mob.hu.jpgKovács Katalin hosszú évek óta meghatározó szereplője a magyar kajak-kenunak. Amióta felnőtt világversenyekre jár, nem nagyon fordult vele elő olyan, hogy ne hozott volna haza 2-3 érmet, melyek közül a legtöbb arany volt. Ezt jól bizonyítja három olimpiai aranyérme mellett a harmincegy világbajnoki és huszonkilenc Európa-bajnoki aranya.

Ehhez a kiváló teljesítményhez azonban rengeteg munka „társult”, és a kiváló nyári eredményeket többnyire tavasszal alapozta meg, hazai illetve külföldi edzőtáborokkal. Hosszú évek után azonban idén nem utazott edzőtáborba, hiszen decemberben jelentette be, hogy a nyárra várja első gyermekét. Vajon miként éli meg, hogy az évek óta megszokott kemény munka helyett, ezúttal a pihenésre kell koncentrálnia?

„Nagyon érdekes, de furcsa érzés volt látni, ahogy a többiek készültek és pakolták a hajókat.  Az egyik szemem sírt a másik nevetett. Nagyon szívesen mentem volna én is, hiszen tudom jól, hogy mindig nagyon vártuk a tavaszi időszakot, amikor végre vízre szállhat az ember. Ez mindig azt jelentette, hogy vége a télnek, ráadásul most még a nap is süt, kellemes tavaszi idő van” – mondta Kovács arról, miért „sírt” az egyik szeme.

„Ugyanakkor tudom, hogy egy csodálatos rész következik az életemben, ami mindennél többet ér. De ha csak az utazásról beszélek, akkor el kell, hogy mondjam, annak örülök, hogy nem kell az ilyenkor szokásos csomagolással foglalkoznom és nem leszek távol a családtól” – mondta az örömteli részről.

Elárulta, nem is emlékszik már rá, hogy mikor volt olyan tavasz, amikor nem evezett. Ősszel előfordult, hogy kihagyták a felkészülés evezős részét, de tavasszal soha. „Amikor elkezdett bejönni a jó idő, akkor nagyon kívánkoztam a vízre. Ma is verőfényes napsütés van, és hiába vagyok túl egy konditermi edzésen, amikor Tamara ment edzeni és fogta a hajóját én is indultam volna” – mondta a Honvéd klasszisa.

Elárulta, jelenleg nagyon jól érzi magát, bár korábban azt gondolta, hogy a kevesebb edzés miatt több ideje lesz, ez egyelőre nem így van. „Azt hittem rengeteg időm lesz, de valahogy mindig van elfoglaltságom. Az elmúlt napokban is azt vettem észre, hogy korábban kelek és később érek haza, mint amikor edzettem vagy versenyeztem” – mondta Kovács a jelenlegi, vízi edzések nélküli a mindennapjairól. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr785852352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása