MOL csapat Kajak Blog

Kovács Katalin vb-sikereiben az állatorvos is szerepet játszott

2011.09.01. 13:00 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Kovács Katalin a hétvégén Londonban az előolimpián zárja le a nagy nyári sorozatát, ami számos nagy sikert hozott számára. A belgrádi Európa-bajnokságon három aranyérmet szerzett, míg a hazai rendezésű MOL kajak-kenu világbajnokságon kétszer állhatott fel a dobogó legmagasabb fokára.

Nem mellékesen ezzel a két címével megszerezte 30. és 31. világbajnoki címét. Ennyi senkinek semmilyen sportágban nincsen. Ennek ellenére mégsem volt teljesen elégedett.

„Tök jól indult minden, jó indítóval indul a történet. Aztán az egész olyan lett, mint egy hullámvasút. A női négyessel nagyon ment a hajó, éreztük nem verhet meg minket senki” – mondta az első nap eredményéről a népszerű kajakos.

Ugyanilyen magabiztossággal jutottak az 500 méteres páros döntőjébe is Csipes Tamarával, de ott végül csak a negyedik helyen értek célba. „Fájó pont nekem ez a negyedik hely, nem erre képes ez a páros” – értékelte az eredményt másfél héttel a verseny után még mindig csalódottan Kovács.

„Valamiért olyan „langyos” volt az a döntő, de nem tudom az okát, hogy miért. Minden rendben volt még a melegítésnél is, jól indultunk, de valahogy mégsem volt jó az egész. Nem éreztem azt, hogy annyira égek és ez baj. Inkább haljak meg 450-nél, mint ez az érzés, amikor úgy érzem, hogy nem adtam ki magamból mindent”.

A hullámvasút aztán a vasárnapi 200-as döntőben megint felfelé ment, hiszen Kozák Danutával remekül mentek és magabiztosan nyerték a párost. „Danával tök jól mentünk, nagyon éreztem a hajót. Nem sokkal utána viszont a váltó megint nem ment úgy, ahogy szerettem volna. Jó volt a hajóban, de azt hittem többre vagyunk képesek”.

Kovács az előolimpia után pihen, testvéréhez Németországba utazik, de ezúttal nem a megszokott „villámlátogatásra”, hiszen most úgy tervezi, tovább marad a megszokottnál.

A világbajnokság egyébként nagyon tetszett neki, de elmondta, ahhoz, hogy nyugodtan tudjon versenyezni, kellett egy megbízható állatorvos is. „A vb előtti hétfőn a kutyámnak Eriknek felpuffadt a hasa, és tudtam, hogy nekem nem lesz időm vele foglalkozni. Egy hétig volt egy kedves és megbízható állatorvosnál. Ez nekem nagyon nagy segítség volt, mert tudtam, hogy jó helyen van és szerencsére mostanra már minden rendben van vele”.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr363193416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása