MOL csapat Kajak Blog

Kovács Katalin: Néha bűnözöm sült krumplival és bundáskenyérrel

2013.07.05. 12:45 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

kati_kozak_mti.jpgKovács Katalin két arany és egy bronzéremmel zárta a június közepén Montemor-o-Velhóban rendezett kajak-kenu Európa-bajnokságot. A háromszoros olimpiai bajnok az Eb után rögtön edzésbe állt, és mivel Csipes Ferenc alaposan megdolgoztatja, estére alaposan el is fárad.

„Nagyon fáradt vagyok, Feri alaposan „meghajt”. De lehet, hogy ugyanolyan munkát végzünk, mint korábban, csak nagy magányomban érzem nehezebbnek” – utalt arra Kovács, hogy amíg tavaly csapatban készülhetett a Honvédnál, most egyedül van, hiszen azóta Kozák Danuta és Szabó Gabriella is elhagyta Csipest.

„Az elején kicsit furcsa volt, de most már túl vagyok rajta. Nekem egyébként is alapelvem, hogy az élet egy csapatjáték. Néha úgy tűnik, mintha egyénileg lennénk nagyon jók, de minden sikerhez egy csapat kell. Szerintem ez az élet minden területén igaz” – mondta a harmincegyszeres világbajnok.

A csinos sportoló elárulta, szerencsére tudja pótolni a napközben elveszített kalóriákat, és szerencsés alkatának köszönhetően nem nagyon kell figyelnie az étkezésre. „Tudom, hogy mit szabad és mit nem. Tisztában vagyok vele, ha halálra zabálom magam, akkor azt a súlyt is csak cipelnem kell a hajóban. Néha azonban én is „bűnözök”, ami nálam a sült krumplit és a bundáskenyeret jelenti” – vallotta be „hatalmas bűnét”.

„Nem hiszem, hogy meg kell vonni bármit is az embernek magától, csak a mértékkel kell tisztában lennie. Mostanában van egy új őrületem, rászoktam a gumicukorra. Korábban nem szerettem, de most valamiért nagyon megkedveltem, persze ezt is csak mértékkel” – árulta el mi a legújabb kedvence.

Kovács izgatottan várja a második válogatót, melyen ismét szeretné bizonyítani, hogy még mindig az egyik legjobb kajakos itthon. A szabályok szerint ahol nem ugyanaz nyer, mint az első válogatón, ott szétlövés lesz. Ugyanakkor a csapathajók összetétele is változhat az egyes eredményeinek tükrében, így még nagy huzavona várható a vb-keret kinevezéséig.

„Mivel az idei nyarat körbeöleli az Eb és a duisburgi vb, így igazi nyaralásról szó sem lehet. A vb utánra tervezgetek ugyan egy kisebb nyaralást, amit első körben itthon képzelek el” – mondta Kovács, aki a sportágának köszönhetően már hozzászokott, hogy számára nem igazán jut „klasszikus” nyaralás.

Elárulta, télen tervez egy nagy utazást, amivel régi álmát váltaná valóra, de erről még nem akart többet mondani, mert nem szeretné elkiabálni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr95391897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása