MOL csapat Kajak Blog

Kovács Katalin súlyos balesete után is már az edzésre gondol

2011.10.20. 09:15 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Kovács Katalin a fárasztó ám sikeres (három Európa-bajnoki és két világbajnoki cím) szezon után három hetet pihent, majd elkezdte a felkészülést a következő idényre. A balatoni edzőtábor azonban nem úgy végződött, ahogy a harmincegyszeres világbajnok tervezte. 

„Sajnos hamar véget ért számomra az edzőtábor. Bicikliztünk és sajnos nagyon nagyot estem. Erőteljesen ráestem a kezemre, alaposan fáj is. De a testem több része is úgy néz ki, mintha agyonvertek volna” – mondta most már mosolyogva a népszerű sportoló. 

A csapat az edzésprogram részeként egy Balatonalmádi-Tihany távot iktatott programba. A kétszeres olimpiai bajnok elismerte, hogy nem egy gyakorlott kerékpáros, de a jó hangulat vitte előre őket. 

„Egyre jobban ment mindenkinek, és annyira belehergeltük magunkat, hogy talán kicsit gyorsabban is mentünk a kelleténél. Ilyen nagy sebesség mellett jött egy s-kanyar. Amit nem jól vettem be, és előre estem. Akik látták, azt mondták, majdnem szabályos szaltót írtam, le a levegőben” – emlékezett vissza a bukásra. 

Azonban „keménységét” jelzi, hogy másnap ment csak orvoshoz, mert bízott abban, nem komoly a dolog. Szerencsére komolyabb baj nem lett a „felelőtlen száguldozásból”, de mindenkinek jobb, hogy szakember látta el a sebeket. Mint elmondta, voltak fájdalmai, de mostanra már sokkal jobban érzi magát. Miután a kezére esett, az orvosok legalább háromhetes pihenést írtak ki neki, ő azonban minél előbb szeretne lapátot ragadni, mert így csak futhat, ami elég unalmas. 

„Október végén újabb edzőtáborba megyünk Dunavarsányba, akkor már szeretnék teljes értékű munkát végezni. Az orvosok szerint még várnom kellene, de én úgy érzem, bírni fogom a munkát, a kezem szépen gyógyul” – adott helyzetjelentést jelenlegi állapotáról. 

Pedig az elmúlt időszakhoz képest minden a legnagyobb rendben volt, így nem jött jókor ez a sérülés. Korábban ugyanis többször voltak ízületi fájdalmai, és bármilyen meglepő, nem tudták megállapítani mitől. 

A köszvény jellegű bajára senki sem tudott (érdemleges) magyarázatot adni, és bármilyen meglepő, saját maga jött rá (internet, és étkezési szokásainak megfigyelése alapján) mi lehet az ok. Végül kiderítette a gondok egy ételtől, a haltól voltak. 

„Sokat olvastam a köszvényről, és többször voltam orvosi vizsgálatokon amikor ilyen jellegű fájdalmaim voltak. Azonban mindig, minden leletem jó volt. Végül megállapítottam, hogy mindig akkor jön elő, ha halat eszem. Amióta nem eszem halat, minden szép és jó” – mondta furcsa „betegségéről” Kovács. 

Az idei év legsikeresebb női sportolója elismerte, az ebéd mindig kényes kérdés számára, emiatt sokszor egyoldalúvá vált a táplálkozása. A mértékletességre eddig is odafigyelt, de rájött, kicsit változtatnia kel a táplálkozási szokásain. „Rájöttem, hogy nem mindegy az ember milyen üzemanyaggal működik. Két hete már egy dietetikussal is együtt dolgozom, aki segít a helyes táplálkozásban”.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr333315493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása