MOL csapat Kajak Blog

Tragédiával kezdődtek az ünnepek Kovács Katalinnak

2012.01.06. 14:26 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Talán sokaknak feltűnt, hogy a december 19-i Év sportolója díjátadó gálán a sok jókedvű sportoló és sportvezető között, a kétszeres olimpiai bajnok Kovács Katalin volt az egyetlen, aki nem nagyon mosolygott. 

Ennek azonban nem az volt az oka, hogy „csak” harmadik lett a női kajak-négyessel a csapatok versenyében. A roppant népszerű kajakos aznap veszített el egyik „legjobb barátját”, kedvenc kutyáját, Eriket. 

„Amióta megkaptam, a kezdetektől egy beteges kutya volt, sok gyógyszert is kellett szednie, ennek ellenére a három kutyám közül ő volt mindig a legfittebb” – emlékezett még mindig a könnyeivel küszködve az elpusztult angol bulldogra Kovács. 

Aznap reggel is vitt jutalomfalatokat a kutyáinak, és Erik volt az első, aki felfalta a finomságokat. Amikor azonban a 31-szeres világbajnok délután hazaért az edzésről, furcsa volt neki, hogy olyan furán áll a kutyája. 

„Azt gondoltam, hogy a lábán lévő felfekvéses seb miatt ilyen, de amikor elindultam a lépcsőn, hírtelen háromszor is furcsán vette a levegőt. Amikor később lementem hozzájuk, akkor pedig már nem élt. Talán furcsa ilyet mondani, de úgy gondolom megvárt engem, hogy elköszönjön”. 

Kovács számára az se volt furcsa, hogy a többi kutya ugatott, hiszen máskor is csaholnak, ha egy másik kutya vagy macska elmegy a házuk előtt. Az idén három Eb-, és két vb-aranyat nyert kajakost nagyon megviselte kutyája halála, mindössze azzal vigasztalhatja magát, hogy az eb nem szenvedett sokat. 

„Erik elvesztését leszámítva életem egyik legszebb karácsonya volt a tavalyi. Sokat lehettem a családdal, sokat pihentem, csak az utolsó napra fáradtam el kicsit” – mondta Kovács, aki azt is elárulta, rengeteg szép és hasznos ajándékot kapott. 

„A szilveszterről már sokszor bebizonyosodott, hogy nem az én bulim, ugyanis nem szeretem az erőltetett bulikat, amikor az emberek kivetkőznek magukból. Éppen ezért az elmúlt években otthon töltöttem az év utolsó éjjelét. Most ugyan elindultam, de megbántam”. 

Szerencsére karácsony környékén két olyan baráti összejövetelen is részt vett, amely számára felért egy szilveszteri bulival. „Szekszárdon egy borpincében volt egy hangulatos buli, én már ott elbúcsúztattam az évet” – mondta Kovács, aki bevallotta, mostanában már sokkal jobban vonzzák a borpincés, pubos, beszélgetős összejövetelek, mint a nagy elhajlásokkal járó „kötelező” bulik.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr643523958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása