MOL csapat Kajak Blog

Tavaly is gyötrelmes út vezetett a vb-re

2011.05.26. 21:56 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

 

Kovács Katalin nagy tervekkel várta a kenusok és női kajakosok idei első Európa- és világbajnoki válogatóját. A kétszeres olimpiai bajnok ugyan két számban is első lett, de az olimpiai számok közül két második és egy harmadik helyet szerzett.

„Nem éreztem nehéznek a versenyeket és igazából nem is vagyok nagyon elkeseredve. Jól mentem az egyest is, jó erőben voltam, taktikailag is jó pályát mentem, de valami hiányzott” – értékelte a szegedi versenyt a huszonkilencszeres világbajnok.

 Kovács azonban továbbra sem gondolkozik „B” terven, továbbra is mindent megtesz, hogy ő legyen a legjobb. Ezt a második válogatón bizonyíthatja. Ha ott egyesben nyer, akkor „szétlövésben” dől el az egyéniben való vb-részvétel a most diadalmaskodó Kozák Danuta ellen.

„Tavaly is gyötrelmes út vezetett a vb-re, aztán mégis sikerült két arannyal zárnom. Attól, hogy most kikaptam, még nem érzem magam rosszul, nincs okom keseregni. Nem volt rossz napom, nem keltem bal lábbal, egyszerűen most így alakult. Az biztos, a második fordulóban még jobbnak kell lennem”.

„Ha van nálam jobb, elfogadom, nem kesergek. Le a kalappal előtte, jelen esetben le a kalappal Danuta előtt. Ezért is tudtam vele utána olyan jól menni párosban. Az egyéni az egyéni, de ha csapathajóról van szó, nem érdekel, hogy kivel ülök össze, ott a csapat a lényeg” – mondta a csinos sportoló.

A páros sikerének azért is örült, mert eddig mindössze egyszer ültek össze edzésen, és annyira rosszul mentek, hogy az mindkettejükben rossz élményként maradt meg.

„Jelen esetben nincs okom keseregni, az eredményim tekintetében helyem van 500 párosban, és 500 négyesben is a vb-n az olimpiai távokon. Jó formában vagyok, jól megy a kajakozás, és továbbra is élvezem, amit csinálok” – mondta a népszerű kajakos.

Azt is tudja, a magyar mezőny olyan erős, hogy négyüknek (Benedek, Kozák, Csipes és ő), valamint a jelenleg kisbabát váró Janics Natasának is simán helye lehetne a világbajnoki döntőben.

Ugyanakkor egészen már az Eb és a vb lebonyolítása, így még nem tudja megmondani melyik versenyen miként áll össze a négyes. Amíg a versenyek lebonyolítási rendje miatt Belgrádban az egyesben és párosban indulók nem lehetnek a négyes tagjai, addig Szegeden, aki egyest megy, nem mehet párost, azonban mindkét hajóból bekerülhet a négyesbe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kajak.blog.hu/api/trackback/id/tr832935381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása